Coordonator: CEGB, România
Parteneri: KIZANLIKLI Training Consultancy Coaching Tourism Co., Turcia
Tip de activități: perfecționare a cadrelor didactice, cross-curriculare, extrașcolare
Obiectivele specifice ale proiectului:
- să dezvolte competențele profesionale ale profesorilor și elevilor prin asigurarea schimbului de bune practici
- să dezvolte abilitățile lingvistice și digitale ale profesorilor implicați
- să dezvolte metode originale inovative de reducere a absenteismului și a abandonului școlar, de creștere a motivației elevilor pentru studiu, de sprijinire a elevilor care provin din medii defavorizate și de stopare a bullyingului
- să dezvolte creativitatea profesorilor
- să faciliteze schimbul de experiențe cultural- artistice între țările implicate
Activități derulate în parteneriat:
- A1: Identificarea nevoilor elevilor și cadrelor didactice
- A2: Identificarea partenerilor educaţionali şi sociali ce vor fi implicaţi activ în proiect în funcție de specializare, experiența în proiecte europene, nevoile elevilor, profesorilor și ale comunității locale
- A3: Identificarea grupurilor țintă de elevi și a elevilor cu cerințe educaționale speciale și a celor ce aparțin grupurilor vulnerabile/din medii defavorizate
- A4: Promovarea proiectului în cadrul școlilor
- A5: Identificarea cadrelor didactice care ar putea să contribuie substanțial la sprijinirea elevilor cu astfel de nevoi prin implicarea activă în proiect
- A6: Stabilirea activităților de proiect de comun acord cu organizația parteneră
- A7: Scrierea proiectului și depunerea lui spre aprobare pe platforma ANPCDEFP (Completarea formularului tip pentru proiecte Erasmus+ KA1).
Durata proiectului: decembrie 2019 – octombrie 2021
Roluri şi responsabilităţi: organizațiile partenere au responsabilitatea implicării active și eficiente în realizarea tuturor activităților de proiect cu scopul îndeplinirii obiectivelor proiectului și atingerii rezultatelor așteptate.
Indicatori de realizare:
– 7 activități derulate
– 2 școli participante
– 10 cadre didactice implicate
Instrumente de evaluare: criteriile de evaluare ANPCDEFP