Coordonator: Kreisau Initiative EV, Berlin, Germany
Parteneri: România, Polonia
Tip de activități: cross -curriculare, intracurriculare, extrașcolare
Obiectivele specifice ale proiectului:
- să promoveze un stil de viață sănătos și o alimentație sănătoasă bazată pe mâncare bio produsă din ingrediente locale
- să încurajeze protejarea diversității locale și a felurilor de mâncare tradiționale sănătoase
- să dezvolte creativitatea elevilor prin crearea de rețete inovative sănătoase
- încurajarea elevilor să adopte un comportament responsabil față de mediul înconjurător, să respecte natura, să promoveze practici de reciclare prietenoase cu mediul, să încurajeze consumul cumpătat și reducerea risipei
- să dezvolte abilitățile antreprenoriale ale elevilor în vederea facilitării integrării lor sociale și profesionale
- să dezvolte abilitățile lingvistice și digitale ale elevilor și profesorilor implicați
- să dezvolte competențele profesionale ale profesorilor și elevilor prin asigurarea schimbului de bune practici
Activități derulate în parteneriat:
- A1: Identificarea nevoilor elevilor
- A2: Identificarea partenerilor educaţionali şi sociali ce vor fi implicaţi activ în proiect în funcție de specializare, experiența în proiecte europene, nevoile elevilor și ale comunității locale
- A3: Identificarea grupurilor țintă de elevi și a elevilor cu cerințe educaționale speciale și a celor ce aparțin grupurilor vulnerabile/din medii defavorizate
- A4: Promovarea proiectului în cadrul școlilor
- A5: Stabilirea activităților de proiect de comun accord cu toate unitățiile de învățământ implicate
- A6: Scrierea proiectului și depunerea lui spre aprobare pe platforma ANPCDEFP (Completarea formularului tip pentru proiecte Erasmus+)
Durata proiectului: 2020 – 2023
Roluri şi responsabilităţi: toate școlile partenere au responsabilitatea implicării active și eficiente în realizarea tuturor activităților de proiect cu scopul îndeplinirii obiectivelor proiectului și atingerii rezultatelor așteptate.
Indicatori de realizare:
– 1 activitate derulată
– 3 școli participante
– 2 cadre didactice implicate
Instrumente de evaluare: criteriile de evaluare ANPCDEFP